Informe públic sobre la recollida de residus al municipi de Bordils

El grup municipal de la Cup Bordils ha publicat un informe elaborat a partir de dades públiques referent a l'actual sistema de recollida de residus.

Per tal d'abordar l'actual situació sobre recollida de residus al municipi de Bordils, el darrer 15 de novembre del 2016 es va celebrar una trobada entre components de l'equip de govern i representants de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Bordils .

La intenció d'aquesta trobada era analitzar les característiques de l'actual model de recollida de residus, examinar els seus punts febles i mirar de trobar una alternativa que permetés estalviar costos i alhora dur a terme una recollida ecològica i ambientalment més sostenible. Per tot això, els representats de la CUP Bordils van fer entrega d'un informe on de manera detallada i objectiva s'avaluava la situació actual de recollida de residus i es proposaven alternatives més favorables pels veïns /es del poble.

Amb el propòsit de fer partícips d'aquestes dades als bordilencs i bordilenques,  i amb la clara intenció de facilitar les eines necessàries a la ciutadania per tal que pugui escollir lliure i conscientment sobre el model de recollida que creuen més convenient, la Candidatura d'Unitat Popular de Bordils ha decidit compartir amb  tots els habitants del poble l'informe que ja es va lliurar a l'equip de govern i que posa de manifest la clara necessitat de replantejar-se l'actual model de recollida de residus.

Podeu consultar l'informe seleccionant l'enllaç que hi ha sota l'apartat de "Documents".

Al llarg d'aquestes setmanes, anirem recopilant i compartint tota la informació necessària. Estigueu atents/es!

L'informe té l'intenció de facilitar les eines necessàriees a la ciutadania per tal que pugui escollir lliure i conscientment sobre el model de recollida que creuen més convenient.